نکارپ،نکا رپ،nekarap

امیر ای جی،نکارپ،رپ نکا،Amir AJ

امیر ای جی،نکارپ،رپ نکا،Amir AJ

نکارپ،امیر محمد جعفری نکا،نکا رپ،سایت نکارپ،اهنگ های امییر محمد جعفری،
رپر امیرمحمد جعفری،neka rap،nekarap،سایت رسمی امیر محمدجعفری،دانلود جدیدترین اهنگ های امیر ای جی
amir aj،دانلود اهنگ های
نکارپ ،موزیک رپ، امیر ای جی
امیر ای جی،نکارپ،رپ نکا،Amir AJamir ajamir aj

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

دانلود اهنگ امیر ای جی AMIR A.J ای جی اینه اسمم

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۵۵ ب.ظ

دانلود اهنگ امیر ای جی AMIR A.J ای جی اینه اسمم
دانلود اهنگ امیر ای جی AMIR A.J ای جی اینه اسمم

ای جی اینه اسمم



نکارپ


دانلود اهنگ امیر ای جی AMIR A.J ای جی اینه اسمم
دانلود اهنگ امیر ای جی AMIR A.J ای جی اینه اسمم


تکست اهنگ امیر ای جی به نام ای جی اینه اسمم



A.J , that's right, cock the heat of shoot ya

I'll punish Adel , or obsolete Future

My paws love to maul an M.E

Cause This is B**ch with caller ID

 So that bullshit, save it for storage Cause this is hip hop, you don't belong you're a tourist

So put ya hockey stick and baseball bat away

Cause this here Zarandin , 16 Mile road thataway, thataway

A.J اینه اسمم وقتی شعرامو داشتم مینوشتم بم گفتی که کارام ضعیف و زشتن ولی باز میخونم من چون اینه عشقم

A.J اینه اسمم وقتی شعرامو داشتم مینوشتم بم گفتی که کارام ضعیف و زشتن ولی باز میخونم من چون اینه عشقم

وقتی همه جمعن و من قوطی دستمه نیا جلو منو تو مثه سوتی تفت نده

اگه نمیتونی شعر بگی کافیه حاجی نمیشه همیشه معطل قافیه باشی

چرا ساکت شدی بیا حرف بزن کلتو در بیار از زیر برف پسر

وقتی من میخونم تو کفت بریده چشمام گرد شدن ملتفت شدی که


تکست اهنگ امیر ای جی به نام ای جی اینه اسمم


امیر بارپ هست تا اخر با اهنگ دارم میرم بالاتر

میبینی که شعرامم چقد خوش ترکیبه واسه همینه که مثه بمب ترکیده

ولی با این وجود اسمت گنگ تر میشه اینو بدون امیر از مخ تعطیله

اره احتمال برخورد فیزیکیو میدم وجدان میشه سگ خور میگیری چی میگم

A.J اینه اسمم وقتی شعرامو داشتم مینوشتم بم گفتی که کارام ضعیف و زشتن ولی باز میخونم من چون اینه عشقم

A.J اینه اسمم وقتی شعرامو داشتم مینوشتم بم گفتی که کارام ضعیف و زشتن ولی باز میخونم من چون اینه عشقم

امیر میخواد که با شعراش غوغا بشه سرگرمی اکثر اوقاتشه

که تو رپ یه کاراکتر قوی و پرکاره شهراش سنگین همه غنی و پر باره

من هر سال هرروز کلا نشستم مینوشتمو حالا قلک شکستم

مصرعم شد خلاصه ی وصف تو شعرات شدن همه قراضه ی دست دو

اهنگای امیر باحاله هرجا پش گوش بده به من چون باحاله حرفام

اره میدونی ک سه هزارتا زاخار با منه اگه شاخ بشی طرف کارم با خا.....ت

اره اهنگای امیر باحاله هرجا پش گوش بده به من چون باحاله حرفام

اره میدونی ک سه هزارتا زاخار با منه اگه شاخ بشی طرف کارم با خا.....ت



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی