نکارپ،نکا رپ،nekarap

امیر ای جی،نکارپ،رپ نکا،Amir AJ

امیر ای جی،نکارپ،رپ نکا،Amir AJ

نکارپ،امیر محمد جعفری نکا،نکا رپ،سایت نکارپ،اهنگ های امییر محمد جعفری،
رپر امیرمحمد جعفری،neka rap،nekarap،سایت رسمی امیر محمدجعفری،دانلود جدیدترین اهنگ های امیر ای جی
amir aj،دانلود اهنگ های
نکارپ ،موزیک رپ، امیر ای جی
امیر ای جی،نکارپ،رپ نکا،Amir AJamir ajamir aj

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

دانلود آهنگ امیر ای جی amir aj بنام چی شده

يكشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۵۵ ب.ظ

دانلود آهنگ امیر ای جی amir aj بنام چی شده

دانلود آهنگ امیر ای جی amir aj بنام چی شده

به زودی

امیر ای جی چی شده نکارپ



متن آهنگ امیر ای جی بنام چی شده؟

متن آهنگ امیر ای جی بنام چی شده؟

کمچه بده من ماله بده من سیمانو بریز تو فرقون بیار واسه من نیمه بده من کامل بده من فک میکنن رپ اینه مسخره میکنن

کمچه بده من ماله بده من سیمانو بریز تو فرقون بیار واسه من نیمه بده من کامل بده من فک میکنن رپ اینه مسخره میکنن

بخدا شنیدم من رپ اینجوری هر کی واسه خودش میخونه رپ بیخودی بابا رپ اعتراضی به درده جامعس اینایی که میخونی میگن رپ پیزوری آه

میگن کل رپ چرت محضه حرفای تو که برام چرک دسته چون استعدادی بالا نشسته رپ میکنه عاشق میتینگ و مستر

آره کل حرفام همینن راجب رپ نگن اینجوری ن زندگی رو از بالا ببینن حرف مارو همراه بیت بگیرن

آره کل حرفام همینن راجب رپ نگن اینجوری ن زندگی رو از بالا ببینن حرف مارو همراه بیت بگیرن

کمچه بده من ماله بده من سیمانو بریز تو فرقون بیار واسه من نیمه بده من کامل بده من فک میکنن رپ اینه مسخره میکنن

کمچه بده من ماله بده من سیمانو بریز تو فرقون بیار واسه من نیمه بده من کامل بده من فک میکنن رپ اینه مسخره میکنن

رفتیم توی ورس بعدی جلومم کم میاره شعره سعدی چون اون نمیتونه رپ بکنه و همراه من بزنه به بیت قبلیش

سعدیا برو زود بیا کار داریم امشب پیش زکریا شوخی کردم جنبه فان بود جک نگفتم میگی خنده دار بود

کمچه بده من ماله بده من سیمانو بریز تو فرقون بیار واسه من نیمه بده من کامل بده من فک میکنن رپ اینه مسخره میکنن

اره کل حرفام همینن راجب رپ نگن اینجوری ن زندگی رو از بالا ببینن حرف مارو همراه بیت بگیرن

اره کل حرفام همینن راجب رپ نگن اینجوری ن زندگی رو از بالا ببینن حرف مارو همراه بیت بگیرن

آره پسر در کل میخواستم بگم رپ این نی که میگن رفتم بردم خوردم مردم درسته هنو احمقایی هستن که اینجوری رپ میکنن مثه بعضیا اما رپ اعتراض پسر نه مثه چرت گفتن بعضیا..

نظرات  (۱)

زیباست
پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی